Nudimo 3 vrste održavanja web stranica:
1. Ažuriranje web stranica po zahtjevu korisnika
Uobičajeno ažuriranje prema povremenim potrebama klijenta podrazumijeva rad sa sadržajem sajta, fotografije, tekstove i manje izmjene.
Cijena – 20KM / h
Usluge programera / dizajnera – Podrazumijeva promjenu izgleda ili rasporeda stranica, kreiranje dodatnih stranica, izmjene funkcionalnosti, koncepcije.
Cijena – 40KM / h
2. Redovno održavanje (ugovor o održavanju)
*Dogovara se sa svakim korisnikom posebno prema potrebama i zahtjevu korisnika
3. Hitne intervencije na web stranicama
Hitna intervencija podrazumijeva promjenu na stranicama koja treba biti objavljena odmah po prijemu materijala ili rad van radnog vremena, nedjeljom, praznikom…
Cijena – 60KM / h
Trajanje samog održavanja najviše zavisi o složenosti Vašeg zahtjeva, bitno je osigurati detaljan popis izmjena sa opisom svake od njih.
Najmanja obračunska jedinica: 1h
CMS
Ako imate vremena i malo kompjuterskog znanja i želite samostalno održavati stranicu, možete naručiti CMS sistem. (content management system – ili upravljanje sadržajem).
Većina naših klijenata naručuje CMS sisteme za samostalno održavanje, time ne trebaju plaćati održavanje sajta. Ako se sadržaj vaše web stranice mijenja često, uvođenje takvih sistema je vrlo isplativo. CMS sistem možete naručiti pri izradi web stranica ili ih implementirati na već postojeće stranice koje ga nemaju.
Najpopularniji CMS sistem trenutno je WordPress CMS
Zašto raditi održavanje web stranica?
“Ako mislite da ste izradom web sajta završili sav posao, varate se.“
Kvalitetan i originalan sadržaj je najbitniji element svake web stranice ali na žalost često je zanemaren. Važnost sadržaja je bitna jer posjetioci očekuju potrebne informacije. Samo ako ih dobiju, imate šanse da posjetioci postanu klijenti, da ponovo posjećuju sajt i da ga preporuče. Sa druge strane, redovno ažuriranje stranica doprinosi boljoj poziciji na pretraživačima. Google više cijeni sajtove sa kvalitetnim sadržajem i sa sadržajem koji se redovno ažurira. Tako možemo reći da je ažuriranje stranice bitan segment SEO optimizacije. Ako redovno ažurirate sadržaj, posjetioci će imati razloga da se vrate. Kako razvijate svoj posao, tako morate razvijati i svoju online prezentaciju. I zapamtite, posao se ne završava po završetku sajta, naprotiv, tek tada počinje borba za poziciju među konkurencijom, gdje nastupaju održavanje sajta, SEO optimizacija, marketing…